Twą firmę przerasta biurokracja? Przyda ci się elektroniczna kancelaria

przez | 4 lutego 2023
Żyjemy w państwie, w którym kilka razy trzeba zastanowić się, nim zniszczymy jakiś papier. Na zwykłym kwicie parkingowym napisane jest, że powinniśmy przetrzymywać go pięć lat. Podobnie jest z właściwie wszystkimi dokumentami.

elektroniczna kancelaria

Autor: Chemie-Verbände Baden-Württemberg
Źródło: http://www.flickr.com
Lecz jeżeli coś obowiązuje nas prywatnie, raczej nie musimy spodziewać się inspekcji. Inaczej jest w sytuacji, kiedy posiadamy swoją firmę. Żeby mieć pewność, że w przypadku wizytacji kogoś z urzędu mamy wszystkie niezbędne dokumenty, lepiej jest niczego pochopnie nie wyrzucać. Lecz jak poradzić sobie z nadmiarem papierów?
W tym wypadku doskonale sprawdzi się elektroniczna kancelaria. Polega ona na tym, że kupujemy różnego rodzaju aplikacje, takie jak na przykład kofax, wiecej o kofax które samoczynnie będą za nas segregować różnego rodzaju dokumentacje. Wdrażając tego typu rozwiązanie będziemy mogli troszkę odciążyć naszą sekretarkę, która z pewnością i bez tego posiada bardzo dużo obowiązków. Jeżeli prowadzimy firmę, która sprzedaje oraz nabywa różnego rodzaju artykuły w dużej ilości, koniecznie zainstalujmy workflow faktur-Efematic. Urządzenie to segreguje wszystkie kwity nabycia oraz sprzedaży, pomagając namodszukać w odpowiednim czasie konkretny druk. Nie będziesz już potrzebował przeglądać dziesiątek segregatorów, w poszukiwaniu faktury sprzed paru lat.
Pragnąłbyś żeby elektroniczna kancelaria mieściła się w twym biurze? W tym celu trzeba zatrudnić specjalistę z branży informatycznej, który to dla nas skoordynuje. Jeżeli twoja firma prowadzona jest w konwencjonalny sposób, wszystkie dokumenty posiadają jedynie formę papierową, najpierw warto zająć się ich cyfryzacją. Może to potrwać pare dni, jednak dzięki temu znacznie ulepszymy naszą przyszła pracę. Poza tym, będziemy wtedy w mocy pozbyć się wszystkich przedawnionych dokumentów, które trzymaliśmy bezwiednie. Kiedy to zadanie będzie ukończone, wówczas możemy zadzwonić po informatyka. Zainstaluje on oraz skoordynuje ze sobą potrzebne programy, typu kofax czy workflow faktur.

Przeczytaj ten ciekawy artykuł i odkryj więcej tutaj. Z pewnością nie będziesz żałować. Nie czekaj dłużej! Zrób to w tym momencie!

Jeżeli nie masz nikogo kompetentnego, wystarczy poszukać w sieci online, tam znajdziemy wiele sylwetek specjalistów tego rodzaju.

Jeżeli pragniesz, żeby praca w twym biurze przebiegała jak najlepiej, niezbędna będzie tobie elektroniczna kancelaria. Składać się ona będzie z kilku programów, które uszeregują będące w naszym władaniu papiery. Żeby zgrać poszczególne pliki ze sobą sprawnie, należy zatrudnić informatyka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*