Reklama zewnętrzna w mieście

przez | 31 stycznia 2023
Reklama uliczna jest jednym z bardziej znanych sposobów na działania marketingowe, każdej firmy, nawet tej niewielkiej. Jest to oczywiście jedna z bardzo wielu rodzai reklamy chociaż ze względu na swoją wszechstronność tudzież ogromną liczbę możliwych odbiorców jest nadzwyczaj popularna. Równocześnie jest to reklama elastyczna, możemy ją bez problemu umieścić na brzegach miasta na stosownie ogromnej tablicy, jak i w przestrzeni miejskiej na fasadzie budowli lub zamontować ją jako integralną część wiaty przystanku.

Billboard reklamowy

Autor: Tom Woodward
Źródło: http://www.flickr.com
Profesjonaliści od reklamy na pewno dobiorą właściwą do własnych potrzeb reklamę. Wystarczy wbić w wyszukiwarkę frazę: billboardy Kraków, a odkryjemy stosowną firmę jaka będzie pewnie w stanie po dogodnej cenie uskutecznić dla nas reklamę – polecamy. Chyba w gigantycznym mieście takim jak Poznań dominować będzie reklama na wiatach i na przydrożnych oświetlonych tabloidach. Oczywiście reklama zewnętrzna stosowana jest nie tylko w dużych miejscowościach, sprawdzają się także w mniejszych miasteczkach np. w Radomiu.

Kiedy zafascynował Cię przedstawiany tekst, to nie zastanawiaj się tylko odwiedź www, a odnajdziesz tutaj zbliżone, fascynujące informacje na ten temat.

Ażeby się o tym przekonać należy wpisać w wyszukiwarkę na przykład hasło: billboard Radom.

Marketing tego typu z przyczyny swojej popularności może budzić spory i to na dwóch płaszczyznach. Reklama na billbordach może być kontrowersyjna z założenia. Odpowiednim przykładem są tutaj kampanie społeczne, które z definicji budowane są w taki sposób, iżby wywoływać szok odbiorcę. Poziom kontrowersji może być odmienny; na jednym końcu skali jest dla przykładu wózek z sygnaturą pragniesz być na naszym miejscu natomiast na drugim końcu będą kampanie przeciwko aborcji, których opisywanie z racji drastyczności sobie odpuszczę.

Trzeba zatem dobrze przemyśleć siłę przekazu gdyż za słaby nie dojdzie do czytelnika, natomiast zbyt mocny zostanie zablokowany przez umysł odbiorców. W obydwu przypadkach reklama stanie się nieskuteczna. Kolejnym dysonansem natury stwierdziłbym filozoficznej jest liczba wspomnianych reklam.

Raz za razem słychać sądy, że tego typu reklama „przykrywa” architekturę miasta. Problem jest na tyle poważny, iż trwają prace nad prawem regulującym rozmiar oraz ilość tego typu reklam. Pomimo tych zastrzeżeń popularność tych reklam jest ogromna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*