Reklama zewnętrzna – w jaki sposób dobrze ją przeprowadzić, by nie zmarnować zainwestowanych środków?

przez | 16 lutego 2023
Jak zabrać się za zorganizowanie kampanii reklamy zewnętrznej, tak by zyskać jak najlepszy rezultat?

Reklama wielkoformatowa

Autor: Jeffrey Zeldman
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama zewnętrzna, nawet przy wciąż zwiększającej się roli marketingu internetowego, nadal pozostaje ważnym komponentem w prowadzonych kampaniach, ze względu na jej duży zasięg i masowy charakter. Ta forma gwarantuje wielokrotny i niełatwy do pominięcia dla odbiorcy kontakt z przekazem.

Rzecz jasna w zasadzie możemy wszystko przeprowadzić sami – zlecić wykonanie projektu grafikowi, wydrukować plakaty, a później rozlepiać je na mieście (tylko w miejscach do tego udostępnionych), które zapewne i tak zostaną szybko zerwane lub przykryte innym ogłoszeniem. No dobrze, żarty na bok.

Udało nam się przyciągnąć Twoją uwagę tym interesującym wpisem? Rewelacyjnie. W takim razie zapraszamy – kliknij odnośnik (https://wroclaw.optitaxi.pl/) i przejdź do kolejnej witryny po fakty.

Zdecydowanie odradzamy ten koncept. Zapewne nie będzie odpowiedniego rezultatu, a jakieś pieniądze wszak w to włożymy. Może jednak powinna się tym zająć agencja reklamowa, która będzie dbać o wszystkie etapy i ma do dyspozycji billboardy, czyli wielkoformatowe nośniki, na których nasz przekaz będzie bardziej zauważalny?

Na co zwracać uwagę, co powinna nam zaproponować agencja reklamowa? – reklamowa Foliograf Kiedy decydujemy się na oddanie w ich ręce całego procesu będzie to: współpraca grafika, który właściwie przygotuje projekt, dobra cena wydruku materiałów, przygotowanie i dostarczenie ich do miejsca ekspozycji, pilnowanie, żeby plakaty były dostosowane do rozmiarów tablic. Dobrze jest, gdy agencja reklamowa dba o konserwację i inne czynności konieczne do utrzymania właściwej ekspozycji naszych plakatów. Trzeba też skorzystać z wiedzy doświadczonych pracowników agencji, gdy chodzi o to, co i jak ma pokazywać nasza reklama.
Bardzo ważną kwestią jest, gdzie znajdą się nasze billboardy. Warto przed rozpoczęciem współpracy sprawdzić, w jakich punktach ustawione są nośniki. Nie chcielibyście przecież wydać pieniądze na reklamę, jaką niewielu ludzi zobaczy?

Obok samej lokalizacji agencja reklamowa powinna nam podać informacje o otoczeniu nośnika, typie drogi, gdzie się znajduje, bliskiej sygnalizacji świetlnej, natężeniu ruchu pieszych i pojazdów w tamtym rejonie. Te wszystkie elementy mogą znacznie wpłynąć na odpowiednio duży odbiór naszej reklamy. Warto również upewnić się, czy billboardy są oświetlone, co zapewnia lepszą widoczność w nocnych godzinach, a w porze zimowej – przez dużą część doby – .

Mamy nadzieję, że dzięki tym paru poradom prościej będzie wam wybrać właściwą agencję reklamową.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*