Czy warto decydować się na reklamę outdorową? Kiedy warto o niej pomyśleć?

przez | 19 czerwca 2023
Zaplanowanie kampanii reklamowej tak naprawdę wymaga dobrego przemyślenia wszystkich wyników, które chcemy osiągnąć, jak również wszelkich czynników, jakie będą wpływać na efekt końcowy. Czyli mowa tutaj przede wszystkim o docelowej grupie odbiorców, obszarze oddziaływania, zasięgu akcji reklamowej, jak również długości trwania kampanii. Nie zapominajmy przy tym o formie reklamy, bo to ma też niebagatelny wpływ na rezultat końcowy.

billboard - reklama zewnętrzna

Autor: Jeffrey Beall
Źródło: http://www.flickr.com
Na rynku mamy wiele typów reklam, wciąż bardziej popularna jest zaś reklama (zobacz folia do oklejania samochodu wrocław) zewnętrzna. Charakteryzuje się ona głównie wysoką częstotliwością odbioru, gdyż dostępna jest w ciągu całej doby, jak billboard Kraków, szerokim zasięgiem, możemy ją tak naprawdę umieścić praktycznie w każdym miejscu. Łatwo również dotrzeć do licznego grona konsumentów i do tego możemy ją różnicować, to znaczy wybrać określoną grupę odbiorców, aby osiągnąć bardzo dobre wyniki. Miejscem ekspozycji outdooru jest ulica, ale i miejsca użyteczności publicznej, jak centra handlowe, jak i środki transportu – rekomendowana strona.

Jak decydujemy się na akcję zewnętrzną można wybierać z naprawdę dużej ilości możliwości, które odpowiadają różnego rodzaju zapotrzebowaniu. Spośród dużej ilości jej odmian, najpopularniejsze są tablice reklamowe, billboard Poznań, innego rodzaju reklamy na dużych powierzchniach albo też citylighty, to znaczy nośniki podświetlane. Odnośnie wszystkich kampanii reklamowych, najważniejszą rolę pełni tutaj adresat przedstawianych treści, najbardziej istotne zaś kryterium wyboru konkretnego typu reklamy będzie więc określona grupa konsumentów, która jest wybrana przykładowo ze względu na wiek, płeć czy status materialny. Następnymi uwarunkowaniami, jakie są w stanie wskazywać na taki, a nie inny nośnik reklamy, są miejsce, czas ekspozycji i budżet, jakim rozporządza osoba zlecająca. W zależności od rodzaju oraz charakteru promowanego produktu, przekaz umiejscowiony na konkretnych nośnikach będzie kierowany do osób, jakie na pewno go zarejestrują.

podświetlany billobard reklamowy

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Tak więc reklama jakiegoś samochodu, będzie najczęściej umieszczona na billboardzie, jaki stoi przy drodze szybkiego ruchu, natomiast oferta mieszkań znajdzie się na billboardzie na obrzeżach miast albo innych osiedlach konkretnego dewelopera – -> kliknij.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*